Jak reklamovat zboží

Produkt koupený u nás přestal fungovat nebo se zničil, aniž byste za to mohli? V takovém případě ho můžete reklamovat. Záruční doba je 24 měsíců a běží ode dne, kdy jste si objednávku převzali.

 
Jak zboží reklamovat?
 
  • V první řadě vezměte prosím v potaz, že reklamovat nelze vady, které vzniknou běžným opotřebením nebo použitím zboží k jiným účelům, než k jakým je vyrobené.
  • Jde-li o jinou vadu, pak před zabalením zboží zkontrolujte a ujistěte se, že není nepřiměřeně znečištěné nebo jinak hygienicky závadné.
  • Vytiskněte si reklamační protokol, vyplňte ho a společně s fakturou či dokladem o zaplacení přibalte ke zboží. 
  • Zboží nám potom můžete k reklamaci předat na prodejně v Břeclavi anebo nám ho zašlete poštou na adresu Hudební nástroje Břeclav, Na Zahradách 3369/2B, Břeclav 690 02.
  • Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů. O jejím průběhu vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

Potřebujete poradit?

Pište na hudebniny-breclav@seznam.cz nebo volejte na tel. 519 324 400.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.